Načítání...

Audit reklamního účtu

Audit reklamních kampaní je primárně o posouzení stavu Vašich kampaní a zhodnocení maximálního využití všech možností, které systémy Google, Seznam nebo Facebook, nabízí. Na reklamní účet se díváme z jiného úhlu, hledáme potenciál růstu a možnosti, jak kampaně zlepšit.

Respektujeme práci ostatních agentur, které Vám kampaně spravují nebo spravovali. Nestavíme audit účtu na znehodnocení praktik nebo hledání umělých chyb, ale na odlišném pohledu na věc, zkušenostem na základě partnerství s Google a novým postupům, které využíváme.

Prezentujeme reálná data, ne ta, které se nám hodí. Je to primárně o úhlu pohledu, protože i vysoký bounce rate může být stejně dobrý, jako ten nízký.

Pro zpracování potřebujeme přístup do minimálně jednoho z vašich reklamních účtů. Veškeré získané informace vždy označujeme za důvěrné a máme pro všechny případy připravené NDA.

Finální data porovnáme s Vaším záměrem a stanovenými KPI tak, abychom Vám byli schopni prezentovat zjištěné výsledky. Máte-li zájem o podrobnější audit, kontaktujte nás.

 

Základní struktura

  • Základní metriky
    • měsíční rozpočet a kvalita čerpání
    • CTR a míra konverze
    • PNO, ROAS, dostupné metriky
       
  • Nastavení kampaní, účtu a funkce
    • úroveň struktury nastavení a využití dostupných funkcí
    • úroveň struktury klíčových slov, jejich QS a relevantní rozdělení shod
    • vylučovací kws a vyhledávací dotazy (porovnání relevance)
    • strategie účtu, formy bidování a využití automatizace
       
  • Konverze
    • nastavení měření konverzí a jejich správnost
    • nastavení atribučních modelů
       
  • Publikum a segmentace

Audit vašeho reklamního účtu je zdarma.

Automatizací kampaní jsme zvýšili počet konverzí o 35% a i přes vyšší CPC udrželi nízké PNO.

BRENO ve spolupráci s námi ovládlo segment podlahových krytin.

Běžně snížíme PNO v průměru o 55% pouhým nasazením správného měření konverzí.

ROI je pro nás klíčový ukazatel, v rámci spolupráce dokážeme klientovi nasadit měření a využít jej v kampaních, což prokazatelně zvýší výsledky.

E-maily a získávání nových leadů jsme zefektivnili natolik, že nám klienti volají, abychom kampaně zastavili, kvůli nedostatečným kapacitám.

V rámci FB příspěvku jsme za náklady nižší než 5 000 Kč získali více jak 1 195 000 impresí a více jak 36 000 To se mi líbí.

Auditem účtu a správným nastavením kampaní zvýšíme CTR v průměru o 75%.

S čím Vám pomůžeme?

Alt
Alt
Alt
Alt
Alt
Zavolejte nám:
Napište nám: